دستگیره کابینت کد z500

جنس : زاماک

سایز : 256/224/192/160/128

رنگ : مشکی/کروم/طلایی

75,000 تومان119,000 تومان

طلایی براق
کروم براق
مشکی مات
16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ارسال رایگان

بالای 1 میلیون

ضمانت اصالت

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

دستگیره کابینت کدz500

دستگیره کابینت و کمد z500 دستگیره‌ای با ظاهری بسیار مدرن و ظریف است ، این دستگیره در رده محصولات مدرن با طراحی جسورانه قرار دارد که با استقبال زیادی از سوی خریداران و شرکت‌های تولیدکننده کمد و کابینت مواجه شده است. این دستگیره را میتوتنید با تضمین کیفیت و قیمتی مناسب خریداری کنید.

دستگیره کابینت و کمد z500 نمونه‌ای عالی از این نوع محصولات است که در عین سادگی طراحی بسیار زیبا ولوکسی دارد. طراحی این دستگیره به صورت تک و دو پیچ است . نصب این دستگیرها به صورت ترکیب تک‌ پیچ و دو پیچ در کنار هم را پیشنهاد می کنیم زیرا زیبایی کار شما را چند برابر خواهد کرد. نکته قابل توجه این است که هنگام انتخاب دستگیره باید به هماهنگی و هارمونی مدل و رنگ دستگیره با پایه ی مبل ها ، دستگیره های در و دکور توجه کنید . زیرا تاثیر بسیاری بر زیبایی دکوراسیون دارد و حتی می‌تواند در ایجاد خطای دید در آشپزخانه نیز موثر باشد.

این دستگیره بر خلاف ساختار باریک و ظریفش بسیار محکم و بادوام است، همچنین وزن سنگینی دارد و دلیل آن هم استفاده از آلیاژ زاماک خالص است ، این دستگیره به‌گونه‌ای طراحی شده است که امکان نصب آن بر روی تمامی مدل‌های کابینت و کمد ممکن باشد.

همان‌طور که گفته شد ساختار دستگیره z500 بسیار مستحکم است همچنین جلای این دستگیره‌ها به دلیل استفاده از لعاب باکیفیتی که برای روکش کردن آن به‌کاررفته است، در درازمدت بسیار ماندگار خواهد بود. رنگ‌های تعیین شده برای این محصولات با بیشتر رنگ‌های چوب موجود هماهنگی خوبی ایجاد می‌کند.

دستگیره کابینت جدید و لوکس در 5 سایز 256/224/192/160/128 میلی‌متری و در 3 رنگ مشکی/کروم/طلایی در فروشگاه اینترنتی دستگیره لوکس عرضه می‌شود.

این محصول کاربردی و پرفروش را می‌توانید همین حالا از فروشگاه اینترنتی دستگیره لوکس خریداری تهیه کنید و زیبایی رو به کابینت منزل خود ببخشید.

 

رنگ

طلایی براق, کروم براق, مشکی مات

سایز

128 میلیمتر, 160 میلیمتر, 192 میلیمتر, 224 میلیمتر, 256 میلیمتر, تک پیچ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگیره کابینت کد z500”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.